Succesvolle nieuwe OKO test op bouwvoertuigen.

Op 11 juni 2015

Panama, maart 2015

Klant 1: Norberto Odebrecht

Het resultaat van het toepassen van OKO bij 4 teams van het Braziliaanse bouwbedrijf Norberto Odebrecht (de bouw van een groot deel van het weg project Santiago - David, ongeveer 180 km lang, in Panama) is een daling van 6 lekke banden wekelijks, naar nul over de periode december 2014 tot maart 2015.

Een evaluatie van de arbeidsomstandigheden steld vast dat drukverliezen veroorzaakt door matig / kleine gaatjes de banden erg kwetsbaar maakt voor bezuinigingen en andere vroegtijdige schade, die door het gebruik van OKO Mining sterk daalde.

De totale investering van het project is $ 1.080 miljoen.

Klant 2: GUPC

Grupo Unidos por el Canal (GUPC), die de bouw van de uitbreiding van de derde set sluizen van het Panamakanaal in de Stille Oceaan voor haar rekening neemt, heeft ook uitstekende resultaten met OKO.

De resultaten van de toepassing van OKO door 2 GUPC teams is een daling van lek rijden gedaald van 16 per week tot nul over de periode december 2014 tot maart 2015.

Gevolg, GUPC breidt het gebruik van OKO Mining uit voor hun teams door extra aankopen.

De totale investering van het Canal project is $ 3.250 miljoen.

Met behulp van OKO Mining worden concrete voordelen behaalt in downtime op deze belangrijke projecten. Ook vervangt de groep het gebruik van Solid Fill producten door OKO, dit vanwege de negatieve effecten die het stijve schuim zoals schade aan lagers, assen en de band zelf. Dan hebben we nog niet gesproken over de kostenbesparingen.

Verder zorgt het gebruik van OKO afdichtmiddel voor een maximale levensduur van de band, wat vroegtijdige schade voorkomt en waardoor de luchtdruk afneemt. Dit is de oorzaak van 80% van de snelle vervanging van banden volgens de Tire Industry Association of America.